Welcome.

semuanya tentang aku... apa-apa je yang aku suka. T shirt, katun, movie, musik dan .... ;)

Sunday 8 January 2012

Aku dan t-shirt..salam pengenalan...

Assalammualaikum....

Pertama sekali, aku buat Blog ini cuma utk mengisi kekosongan masa dan apa-apa la kekosongan yang ada dalam diri aku ini :) 
Mido, nama ini aku dapat dari satu katun jepun(carila sendiri katun apa). Kent pula nama masa zaman belajar aku(carila sendiri jugak maksud dia tu). Apa pun org panggil aku, tak kisah la. Yang pastinya, aku kenal siapa aku. Tapi yg lg penting, nama yang ayah dan emak bg jugak la paling best.hehe.
Aku ni tak suka sgt nak terikut-ikut perkembangan fesyen. Tapi hakikatnya memang aku suka bergaya :P (walaupun aku tak berapa pandai nak bergaya) Suka la tgk2 majalah dan pemakaian org sekeliling bila berjalan-jalan. Haha..secara tak semena jadi pengkritik juga hehe.
Yang aku tau,rasanya aku ni agak obsess pada t-shirt. Pendek kata pantang la nampak t-shirt cantik, mesti nak. Kalau tak dapat pun, mesti terbayang-bayang nanti. Ada fakta mengatakan, t-shirt boleh juga melambangkan identiti seseorang. Entahla.. aku cume minat pada design t-shirt. Kalau design OK, harga tak OK pun, aku tak minat jugak. hahaha ;p
Tetapi kalau t-shirt tu rare, lagi aku suke.hahaha..Selalu juga aku menyelam di bundle-bundle utk cari t-shirt. Tapi kalo cari di bundle, nasib-nasib la. Kadang-kadang tu balik bawa habuk je.
Bila dah minat sgt, sampai org yg rapat dgn kita pun terikut-ikut nak meminati tshirt..hehehe..Maafla kpd sesiapa yg terasa tu..
So, boleh katakan almari aku tu penuhla dengan t-shirt. Ada juga yg aku dah bagi kawan dan adik-adik. Kalau aku senang, aku tunjukkan antara koleksi-koleksi t-shirt aku. Kebanyakkannya tak seberapa pun, harga murah je. Tapi sentimental value dia tu..kalau cerita boleh meleleh air mata korang..wahahhaha...

As Salam samua :)

No comments:

Post a Comment