Welcome.

semuanya tentang aku... apa-apa je yang aku suka. T shirt, katun, movie, musik dan .... ;)

Wednesday 25 January 2012

Aku dan 500 Days Of Summer..



500 days of Summer ni, one of my favorite movie. Aku suke cerita ni.. Nanti ada kelapangan, aku listkan top 10 movie kesukaan aku yer :) Aku memang suke cerita drama mengenai kehidupan, cerita action, adventure dan movie yang based on true story. Ye la, sometime movie boleh gak inspire kita kan..hehe..tapi tak semua :) Aku tak suke citer hantu..hahaha :D (bukan takut hantu..cume tak suke ;D)


Citer ni mengisahkan Tom yg syok kat Summer.Sweet tgk diorg ni.Tapi tak seindah seperti yang disangka pada akhirnya...Tgk la sendiri, kang citer lelebih spoiled pulak pada siapa-siapa yg tak tengok lagi.hehe. Yang boleh komen, jalan cerita best dan unik, intro best, ending pun best. Pendek kata bestlah..haha..Tapi yg paling best, banyak situasi yg berlaku antara Tom dan Summer berlaku kepada byk org di luar sana. Sedih, kelakar, romantic n inspiring juga la.. :) Hero ok, Heroin pun cun..hehe :P


Moral of the Story - Learn How to Let go and  don't expect too much in life :)


Siapa tak suke tu biarla. Ini cerita saya kasi 5 bintang ..Yeaaaah... :D
Ni tgk sikit trailer dier....


p/s : soundtrack dia pon best sgt2..nak-nak lagi ni - Can't Let Go - Landon Pigg

No comments:

Post a Comment